Livrare si Returnare

Cum livram :

Taxa de transport difera in functie de greutate produsului.
Sameday (24h-72h) livrare in orice localitate din Romania
-22 lei (colete pana 2kg).                                                                                    

Comenzile facute pana la ora 12:30 vor fi livrate catre curier in aceasi zi, in functie de numarul de comenzi si de stoc.
Comenzile facute dupa ora 12:30 vor fi livrate catre curier urmatoarea zi.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.

Pentru produsele cu transport asigurat, cum ar fi obiectele sanitare din ceramica sau alte materiale fragile (chiuvete), aveti obligatia de a verifica coletul la primire, inainte sa semnati procesul verbal de receptie a produsului oferit de firma de curierat. Nu ne asumam raspunderea pentru coletele deteriorate neverificate in prealabil in prezenta curierului, pentru care ati semnat ca sunt in stare corespunzatoare.

Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site si depinde de capacitatea de operare a firmelor de curierat. Se face exceptie de la termenul mentionat in mod obisnuit si nu vor intra in conditiile promotionale din perioadele obisnuite.


Dreptul la returnare:

Daca in decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont. 
Produsul trebuie returnat la adresa: Afumati, jus Ilfov, Soseaua Bucuresti-Urziceni, nr 17, Tarlaua 111, parcela 425, in cadrul complexului Natura Center in urma completarii formularului de returnare de pe site-ul www.cezo.ro


Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel. Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei daca motivul retururului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs.


Informarea privind renuntarea se face numai in scris la contact@magazinul-de-piese.com. Returnarea produselor primite in stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala  clientului - in cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului si a informarii in scris privind renuntarea la produs.  Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si a platiti contravaloarea produselor. In mesajul de returnare la produs se va trece obligatoriu contul bancar in care se va face returul banilor si titularul contului.

Returul banilor se face numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar.
Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).
Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit in locatia www.cezo.ro si a fost verificat privind distrugerile, deteriorarile mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra in componenta produselor. 
Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice www.cezo.ro, Cezona Consult SRL isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca  clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.
 
Daca primesti Produsul lovit/deteriorat 

In situatia in care la desfacerea coletului ati observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugam sa ne transmiti pe adresa contact@magazinul-de-piese.com poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul de clienti va prelua si rezolva problema inlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de magazinul-de-piese.com
(D.O.A. - dead on arrival):

Coletele asigurate sunt insotite de o clauza speciala, deoarece acestea trebuie verificate in prezenta agentului de curierat pentru a stabili daca starea produsului este intacta. Nu receptionati coletele asigurate deteriorate, pentru ca Cezona Consult nu mai poate sa va restituie contravaloarea sau sa va schimbe produsul, acesta fiind asigurat la firma transportatoare. Daca la deschiderea coletului asigurat, produsul este spart, distrus, crapat, deteriorat, refuzati coletul si luati legatura cu unul din operatorii nostri la 0374.020.965.

Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.

        Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre Cezona Consult SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
        Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Cezona Consult SRL;
        Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Cezona Consult SRL colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu magazinul-de-piese.com).
 
 
Procedura de returnare

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
1. Este obligatoriu sa completati formularul de mai jos de pe site sau sa ne instiintati printr-un mail la contact@magazinul-de-piese.com ca doriti sa returnati un produs.

2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator. 

3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, printr-un curier rapid agreat la adresa Afumati, jus Ilfov, Soseaua Bucuresti-Urziceni, nr 17, Tarlaua 111, parcela 425, in cadrul complexului Natura Center i  precizand pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

4. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.