Pentru a putea descarca garantia introduceti numarul de comanda in campul de mai jos.

Descarca Garantia

Cezona Consult SRL respecta drepturile oferite prin lege consumatorului, acestea nefiind afectate prin garantia oferita.

Garantia produselor de folosinta indelungata este de minim 2 Ani conform legii existente in Romania.

 

 Garantia este exclusa in cazurile in care lipsa de conformitate rezulta din:

  •  1. Au fost efectuate modificări sau adaptări neprevăzute sau neautorizate de Constructor sau au fost realizate fără respectarea recomandărilor tehnice ale acestuia;
  • 2. Neprezentarea certificatului de garanţie, ştampilat şi cu rubricile completate, atunci când se solicită o reparaţie în garanţie;
  • 3. Defecţiunea se datorează neglijenţei utilizatorului sau nerespectării recomandărilor din ghidul de utilizare şi întreţinere;
  • 4. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare sau în alte broşuri cu norme de operare editate de către producatori şi de către cumpărătorul care a luat la cunoştinţă;
  • 5. Constatarea de specialiştii autorizaţi de către firma Cezona Consult SRL si partenerii acesteia a faptului că defectul reclamat se datorează utilizatorului. Produsul prezintă defecţiuni cauzate de necunoaştere, omitere, neglijenţă sau accident;
  • 6. Încredinţarea produsului spre utilizare persoanelor minore, persoanelor cu handicap sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de funcţionare, utilizare şi manipulare al utilajului;
  • 7. Încredinţarea utilajului spre a fi reparat altor persoane sau firme neautorizate;
  • 8. Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat. Deteriorări sau modificări care afectează modul de funcţionare al utilajului, performanţa şi durabilitatea sa;
  • 9. Utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare, performanţele şi durabilitatea acestuia;
  • 10. Uzură normală, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garanţiei.
  • 11. Nerespectarea de către compărător / beneficiar a instrucţiunilor de instalare, punere în funcţiune, utilizare, intreţinere, manipulare, transport şi depozitare, precum şi a domeniului de utilizare, cuprinse în documentaţia ce însoţeşte produsul la cumpărare (suprasolicitarea, neefectuarea la timp a operaţiilor de întreţinere, utilizarea în medii necorespunzătoare care nu sunt conforme cu indicaţiile date de producător;
  • 12. Utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decât cel pentru care a fost conceput (utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionarea motoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire.
  • 13. Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator.
  • 14. Aplicarea unor modificări neautorizate de producător / importator:
  • a) Modificarea, ştergerea sau înlocuirea seriilor produsului;
  • b) Acţionarea asupra reglajelor fixate de producător;
  • c) Schimbarea performanţelor produsului;
  • e) Utilizarea unor cabluri de alimentare secţionate sau înădite;
  • f) Eliminarea sau neutilizarea sistemelor de protecţie din dotarea produselor.
  • 15. Intervenţia asupra produsului de către persoane sau unităţi service neautorizate de SC CEZONA CONSULT SRL sau a partenerilor nostri.
  • 16. Pierderea sau distrugerea certificatului de garanţie sau a facturii de cumpărare. Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos din garanţie.

Solutionarea garantiilor dureaza 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului de catre unitatea service. Produsele post garantie, vor fi solutionate intr-un termen mai lung, in functie de fiecare unitate service, pentru ca se prioritizeaza produsele in garantie. 

In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la Cezona Consult pentru a fi redirectionat catre unitatile service ale furnizorilor va rugam sa accesati si sa completati formularul de mai jos:

Formular Pentru Sevice

Plata transportului va fi suportata de catre client. 

Dupa completarea formularului, veti fi contactat in termen de maxim 3 zile de catre operatorul nostru pentru a va inregistrarea ridicarea coletului.

Va rugam sa pregatiti produsul pentru trimiterea prin curier catre unitatea service in felul urmator:

  •        Curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
  •        Ambalati produsul intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
  •        Adaugati o copie dupa factura si garantie in pachet.

Contacteaza unitatea service prin numarul de telefon oferit in lista de unitati service, sau suna la call center-ul central pentru a oferi informatii despre produs.

 GDM SERVICE SI MENTENANTA - Sos. Fundeni, nr. 120 B, secotor 2, Bucuresti - ( service exclusiv pentru produse cu motoare pe benzina )

Numar de telefon: 0729146188 

Pentru produsele Ruris accesati linkul: https://www.ruris.ro/service

Pentru produsele Hecht luati legatura cu Pascuta Daniel:

Tel.: 0733 928 170 E-mail: service@nordex.ro

  • Operatiunile de service in perioada de garantie nu includ : 

cheltuielile de expediere de la client la centrul de service si inapoi ;                                                       

Daca service-ul constata ca produsele sunt deteriorate sau modificate de catre client, clientul se obliga sa achite contravalorea serviciului de constatare cat si reparatiile in cazul in care este de acord cu acestea.

Pentru Produsele cu motoare termice de la Micul Fermier avem puncte service in urmatoarele localitati:

NRNUME SERVICETELEFONEMAILADRESA
1SC. ALTISAN SERVICE TEAM SRL773962622alexcuza2001@yahoo.com Ors. Targu-Mures ,Str. Piata Bolyai, nr.9, ap.2
2SC. AVAGOSEN SERVICE SRL761273134avagosenservice16@gmail.comJud.Vrancea, ors. Focsani, str.Marasesti,nr 76
3SC. BAGS CAR SRL350420514contact@bagscar.roOrs. Ramnicu Valcea, Str.Virgiliu, |Nr. 7.
4SC. CASROM SRL731762691casrom@gmail.comJud. Dolj, Ors.Filiasi,BD.Racoteanu, nr.163A
5SC. CHIVU MIRCEA SRL751566502scai_fast@yahoo.com jud.Salaj, ors Zalau, str.Sarmas, nr 56
6SC. CONSTRUZIONI EDILCOM SRL769295765bv_ecc@yahoo.comJud. Brasov, Ors.Harseni, nr 171
7SC. CRIBOTEHNICA TG. SRL730779758cribotehnic@yahoo.comOras.Targoviste, str. Calea Campulung, Nr.92.
8SC. HIBRID SRL723278875Ghiorghemihai@hibridromania.ro/ hibrid@hibridromania.roJud.Dambovita, Ors.Targoviste,Str. Calea Ploiesti, nr 19
9SC. JEAN APIS SRL 761687741jeanapis@yahoo.com Jud.Gorj,ors.Targu jiu,Str.Alea Teilor,Bl.16,Sc.1, et.2,ap.12
10SC. LA ION SRL-D748311354r.mariusionut@yahoo.com Jud.Iasi, Str.Stupinelor, nr.29, cartierul.Tomesti.    
11SC. MMR SERV TOOLS SRL-D757379194rares_moldo@yahoo.com Ors.Beclean, str Mihail Kogalnceanu, nr.36
12SC. MOSTOLES SRL762941611service.mostoles@yahoo.roOras.Craiova, jud.Dolj, str.Braila, nr. 31
13SC. NEDEIRA TELESAT SRL753103754tehnic.nedeira@gmail.com Ors.Campina str. M.Kogalniceanu, nr.15
14SC. PIATETA SRL (40)262 277 266piateta@yahoo.com Oras. Baia Mare, str.Pasunii, nr.1,2.
15SC. ROCK GARDEN. SRL 744870373rockgarden.garden@gmail.comJud. Timis,Ors.Timisoara str. Closca, nr.21
16SC. SOMANTO SERV SRL740189549samautoserv@yahoo.comOras.Cluj Napoca, str.Giordon Bruna, nr 12.
17SC. TOTAL TOOLS & SERVICE ENTERPRISE SRL733149662cristian.chivu@totalutilaje.roOras.Ploiesti, str.Postei, nr,49
18SC. VALAHIA EXIM SRL742778108valahia2011@gmail.comOras.Bistrita, str.Infratirii, nr.11 A
19SC. PRIMUS VEST SRL0758948456PRIMUSVEST@YAHOO.COM  judetul Bihor, orasul ORADEA, str Traian Blazovovici nr 5
20SC. EUROTEHNIC SRL0727743214ADRIANHRISCU@YAHOO.COMjudetul Neamt, orasul ROMAN, str Roma Musat, bl 14, parter
21SC. TRANSILVANIA UNIVERSAL SRL0722373177transilvaniaservice@yahoo.comoras DEVA, str horea bl 5, parter, judetul Hunedoara
22SC. INAGARDEN SERVICE SRL0744870373mariusott@yahoo.roorasul MIHAILESTI , judetul GIURGIU, str. Calea Bucuresti nr. 924
23SC.POLIDOM PARTENERS SRL0726010110onofras@gmail.comIASI, str Morilor nr 68
24SC.TETAN PRODCOM SRL0745013597tetanprodcom@yahoo.comstr. Fantanii nr.14, cart. Stupini, localitatea BRASOV, judetul Brasov
25SC. JAKI SRL0744342844petricaluca_jaki@yahoo.roorasul TULCEA, judetul Tulcea, str. Salciei nr. 115

In cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul, iar Cezo.ro se obliga sa ii aduca acestuia produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea sa ori sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse. 

 

Termenul "fara plata", se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile de manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

 

In cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul de a solicita in primul rand repararea produsului fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

 

O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune pentru cezo.ro costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

 

  •         valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  •         importanta lipsei de conformitate;
  •         daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. 

 

O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

 

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator si va fi facuta in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice, fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. 

 

Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

 

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

 

  •         daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
  •         daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp de maxim 15 zile calendaristice;
  •         daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, fara inconveniente semnificative pentru consumator.

 

Clientul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.